Save 28% on checkout with code “EDUCATE28”

Blog

Create a Landing Page That Performs Great

15 Μαρ 2022

Teal Flower

What is a landing page?

Whether you work in marketing, sales, or product design, you understand the importance of a quality landing page. Landing pages are standalone websites used to generate leads or sales—in other words they help you increase your revenue. Unlike typical web pages, landing pages only have one call to action, or CTA, and they are usually tied to a specific marketing or advertising campaign. The hyper-focused nature of landing pages means they come with a pretty standard set of best practices.

Landing pages vs. front pages

A typical front page or website in general includes a full navigation bar with tons of links throughout the page linking to other pages or pieces of content. A good landing page should only have one link, or multiple links that all point to the same thing. Having one CTA on your landing page increases conversions because there’s less distraction—fewer equally appealing options to prompt your users into leaving your landing page.

Your brand’s front page has totally different goals. It should show off your brand’s personality, let people explore different features, find blogs and support articles, or even apply for a job. But they won’t necessarily purchase your product from the front page. And that’s why we need landing pages.

Since landing pages are tied to specific campaigns, you don’t need to worry about users lacking information about your product. They arrived at your landing page because they were interested in an ad or post on Google, Bing, YouTube, Facebook, Instagram, Twitter, or similar places on the web. With super detailed campaigns pointing to easy-to-use landing pages, you’re getting high-quality leads that are actually interested in using your product.

Best practices for creating a landing page

What makes an easy-to-use landing page? Overall it’s clear, concise, and doesn’t give users any options except for the main CTA.In terms of copy, your landing page should have one clear message. The header of your page should promote the desired action you want visitors to take. And additionally it should explain the benefits of performing this action.

The visual design of your page should be very simple. Unlike your front page, this is not the place to go crazy with brand personality—so no wild animations or complex design elements. You wouldn’t want to distract visitors from performing the main action of your page.

Landing page CTA’s are typically buttons, sometimes accompanied by an input field if you need to collect user information. To ensure your buttons are clicked, make sure they stand out visually. This can be done with contrasting the button color with your page background and clear copy on the button itself. For example, if you are asking visitors to book a demo, write“Book a demo” clearly on the CTA button.

Get Started

Not Sure It’s For You? Book a call.

1,200 reviews (4.8/5)

Get Started

Not Sure It’s For You? Book a call.

1,200 reviews (4.8/5)

Disclaimer : Αυτός ο ιστότοπος δεν αποτελεί μέρος, ούτε υποστηρίζεται από το Facebook, Google, Snapchat, Twitter ή οποιαδήποτε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων με κανέναν τρόπο.


Όλα τα ονόματα προϊόντων, τα λογότυπα και οι μάρκες είναι ιδιοκτησία των αντίστοιχων κατόχων τους. Όλα τα ονόματα εταιρειών, προϊόντων και υπηρεσιών που χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζονται αποκλειστικά για σκοπούς ταυτοποίησης. Η χρήση αυτών των ονομάτων, λογοτύπων και μαρκών δεν συνεπάγεται έγκριση.


Το FACEBOOK είναι εμπορικό σήμα της FACEBOOK, Inc. Το YOUTUBE και το GOOGLE είναι εμπορικά σήματα της GOOGLE, LLC. Το SNAPCHAT είναι εμπορικό σήμα της SNAP, Inc. Το TWITTER είναι εμπορικό σήμα της TWITTER, Inc.


Όλα τα αποτελέσματα που αναφέρονται παραπάνω δεν είναι τυπικά και δεν υπονοούν ότι θα τα επαναλάβετε (ή ότι θα κάνετε οτιδήποτε στην πραγματικότητα). Οποιεσδήποτε στρατηγικές και μελέτες περίπτωσης που αναφέρονται είναι μόνο εκτιμήσεις για το τι είναι δυνατόν. Δεν υπάρχει καμία διαβεβαίωση ότι θα τα πάτε εξίσου καλά ή ακόμα και κοντά στα νούμερα που έχω επιτύχει ή έχουν επιτύχει άλλοι πελάτες. Τα αποτελέσματα βασίζονται σε πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της τύχης, της προσπάθειας και των χρόνων σκληρής δουλειάς.


Δεν έχουμε τρόπο να γνωρίζουμε πόσο καλά θα τα πάτε, καθώς δεν γνωρίζουμε εσάς, το υπόβαθρό σας, το επιχειρηματικό σας μοντέλο ή την εργασιακή σας ηθική, κλπ. Συνεπώς, δεν εγγυόμαστε ούτε υπονοούμε ότι θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα ή θα κερδίσετε περισσότερα χρήματα, ότι θα τα πάτε εξίσου καλά, ιδιαίτερα εάν οι τεχνικές δεν εφαρμοστούν ποτέ. Εάν βασιστείτε στα νούμερά μας, πρέπει να αποδεχτείτε τον κίνδυνο να μην τα πάτε εξίσου καλά, καθώς είμαστε μια μεγάλη, καθιερωμένη εταιρεία ανάπτυξης επιχειρήσεων με πολλά χρόνια έρευνας και εμπειρίας.


Όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες είναι αποκλειστικά για εκπαιδευτικούς και ενημερωτικούς σκοπούς. Χρησιμοποιήστε προσοχή και αναζητήστε τη συμβουλή εξειδικευμένων επαγγελματιών. Συμβουλευτείτε τον δικηγόρο, τον λογιστή ή τον επαγγελματικό σας σύμβουλο πριν ενεργήσετε βάσει αυτής ή οποιασδήποτε πληροφορίας και βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνεστε με όλους τους διαφημιστικούς και νομικούς κανονισμούς. Εάν χρειάζεστε συμβουλή σχετικά με νομικά ή συναφή θέματα, οι υπηρεσίες ενός πλήρως εξειδικευμένου επαγγελματία πρέπει να ζητηθούν πριν ληφθεί οποιαδήποτε ενέργεια.


Όλες οι πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχονται από την Mentorly δεν προορίζονται για χρήση ως πηγή νομικής ή λογιστικής συμβουλής. Πρέπει να γνωρίζετε τους νόμους που διέπουν τις επιχειρηματικές συναλλαγές ή άλλες επιχειρηματικές πρακτικές στη χώρα και την πολιτεία σας, καθώς μπορεί να διαφέρουν σημαντικά.


Οι πληροφορίες σε αυτόν τον ιστότοπο, και όσες παρέχονται μέσω αυτού, είναι γενικής φύσης και δεν είναι συγκεκριμένες για εσάς, τον χρήστη, ή οποιονδήποτε άλλον. Δεν πρέπει να λάβετε καμία απόφαση, οικονομική, επενδυτική, εμπορική ή άλλη, βασιζόμενοι σε οποιαδήποτε από τις πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτήν την προώθηση ή σε οποιαδήποτε βίντεο, χωρίς να κάνετε ανεξάρτητη δέουσα επιμέλεια και να συμβουλευτείτε έναν επαγγελματία χρηματιστή ή οικονομικό σύμβουλο. Κατανοείτε ότι χρησιμοποιείτε οποιαδήποτε και όλες τις πληροφορίες που είναι διαθέσιμες σε αυτό το βίντεο με δική σας ευθύνη.


Οι χρήστες των προϊόντων, των υπηρεσιών και της ιστοσελίδας μας συνιστάται να κάνουν τη δική τους δέουσα επιμέλεια κατά τη λήψη αποφάσεων και όλες οι πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες που έχουν παρασχεθεί πρέπει να επαληθεύονται ανεξάρτητα από τους δικούς σας εξειδικευμένους επαγγελματίες. Οι πληροφορίες, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας στην Mentorly ή σε οποιονδήποτε άλλο ιστότοπο που ανήκει ή διαχειρίζεται η Mentorly πρέπει να εξετάζονται και να αξιολογούνται προσεκτικά, πριν αποφασίσετε να βασιστείτε σε αυτά.


Συμφωνείτε ότι η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για την επιτυχία ή την αποτυχία των αποφάσεών σας που σχετίζονται με οποιαδήποτε πληροφορία που παρουσιάζεται από τη Mentorly ή τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας μας.


Mentorly - Alaska Avenue 444, California, 90503